הצעה חדשה: גנץ ראשון ברוטציה ונתניהו יעמוד לדין במעמד ר"מ

    איתי גדסי No Comments on הצעה חדשה: גנץ ראשון ברוטציה ונתניהו יעמוד לדין במעמד ר"מ

    על פי ההצעה החדשה שתונח בפני צוותי המו"מ, ראש הממשלה הראשון יהיה בני גנץ. נתניהו יכהן תחתיו כמשנה ויעמוד לדין כדין ראש ממשלה בירושלים ובפני שלושה שופטים | כחול לבן: "אם נתניהו יציע כהונה פחות מ-5 חודשים תהיה דילמה קשה"

    9:04
    02.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on בניגוד לדעה הרווחת: למה באמת היהודים לא עלו לארץ לפני השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחר (ראשון) יגיעו צוותי המשא ומתן של הליכוד ללשכתו של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין במסגרת מאמציו להגיע להסכם להקמת ממשלת אחדות יחד עם כחול לבן והליכוד. בהמשך אדלשטיין צפוי להיפגש עם ליברמן ועם ראשי המפלגות החרדיות גפני וליצמן.

    על פי פרסום של ירול דקל, מחר תנוח הצעה חדשה לצוותי המו"מ, גנץ יהיה ראש הממשלה הראשון ברוטציה, לשנתיים. ראש הממשלה בנימין נתניהו ימונה למשנה לראש הממשלה.

    בנוסף יתוקן החוק להעמדה לדין: במקרה של כתב אישום – דין המשנה כדין רוה"מ. אינו צריך להתפטר. המשפט יהיה בבית המשפט בירושלים ובפני 3 שופטים בלבד.

    מדובר בוויתור גדול של ראש הממשלה המחזיק בבלוק של 55 מנדטים. אך ככל הנראה בידיו של נתניהו תהיה היכולת למנות שרים. ראש הממשלה יאותת לתומכיו כי הוא כאן בשביל לחזור עד לאחר המשפט.

    בכחול לבן מודים: אם נתניהו יציע כהונה של פחות מחמישה חודשים תהיה דילמה קשה בתוך המפלגה. בינתיים אין הצעה כזו. כך מפרסמת דפנה ליאל.



    0 תגובות